3 September

idag fick vi ännu en ny tjej i klassen! den andra nya tjejen som började igår, slutade lika fort - efter en timma redan.. morgondagen ser jag inte direkt fram emot. först NO i 3 timmar sen idrott i 2 timmar.

sedan måste jag säga att brorsan fått väldigt mycket reklam i media idag! först i JP, där fick han täcka förstasidan & sedan ett reportage inne i tidningen med några bilder (blev inte om elitseriegrabarna, det kommer senare i veckan!). sedan var han även med i radion! jag & josefin satt på engelskan & lyssnade på det, haha. glad för hans skull, det behöver han!

vill ni lyssna på det, så klicka här: http://www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?type=live&id= sedan klickar ni på inlägg 10.30-11.00, och sen börjar det efter 8,20 minuter!



nu ska jag åka på körkortskurs "/ :)
puss!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!