25 September

och löning! mycket riktigt hade jag fått in mina 6000 på kontot, och efter nästa vecka då jag får 1500 till, så tror jag att jag kommer bli snål istället för att slösa, tro det eller ej, men jag ska fasen spara nu, bli riktigt duktig på det som min syster!

idag har vi vart duktiga. började dagen med NO-prov, sedan skolfoto - varning!!! jag ser ut som ett fuckface, seriöst, det gör jag verkligen. sen hade vi idrott, och därefter åkte jag, linn & josefin ner till friskis och tränade där. sen nu är jag hemma & har ätit, men vid 18 ska jag & linn in igen på VIP-kväll på VILA och kolla kläder.

våran bitr. rektor camilla kom och frågade om någon i klassen ville ha HV-biljetter, och jag och linn tog såklart, men sen insåg jag att jag hade lovat bassebästis att träffa honom, sedan ska vi ju till Vila! så det blev inget med det, men ändå snällt att dom frågade (:

hörs sen! / T.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!