24 September

slutade 11 idag, som varje onsdag. gick & åt med josefin, josefin & isabella. sen åkte jag ner på stan & väntade på att 28:an skulle komma så jag kunde ta mig hem. var väl hemma vid 13 typ, då blev det pannkakor.

kollade mina 'framtida' inkomster så att säga innan på mitt internetkonto, vilket visade sig att lönen var på mer än jag väntat mig, nära sextusen! då blev jag inte direkt ledsen! sen kommer ju studiebidraget, vilket innebär 1500 spänn till. jag är snart stenrik, haha, nej, men det där satt jävligt gott.

ska tvinga mig till pluggandet nu, sen bort och sola, sen idol & sen 'vem kan slå filip&fredrik', tydligen en crossbrud med där. kul att crosskillen i idol gick vidare med, han är grym!

see you later / T.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!