23 September

vilket innebär 2 dagar kvar till löning! ska dock spara den större delen av lönen, eftersom den ska bli rätt saftig denna månaden enligt mina beräkningar! bara att hoppas.
lite irriterad för att jag inte kan följa med på kursen med jobbet nästa vecka. 2 dagars, med massa folk ifrån hela landet, och övernattning på hooks herrgård, sur på mig själv att jag tackade 'nej' eftersom vi hade temadag, men det vara bara om data fick jag reda på när jag redan svarat, trodde givetvis det var frisör.. men nu är det väl försent, har lovat att jobba mån, tis, ons istället. andra chansen för kursen var de 2 dagarna vi har prao, så det gick ju inte heller. kommer vara som en ny anställd igen när jag inte vart med på kursen, fuck vad sur jag blir på sånt.

linn och jag följde med josefin efter skolan, och det var kul, jäklar vad skratt det blev, inget plugg som det var tänkt. istället åt vi korv, frukt & godis, haha, ni är störtsköna!

wellwell, nu blir det idol,
ciao!
/ Tina

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!