22 September

helgen var kanon, och nu är jag hemma igen. ett himla farande fram & tillbaka, men inte mig emot när det gäller den saken!

vi var nere i kristianstad på ripabanan i fredags. då blev det väl inte mer än att lägga sig när vi kom ner. sen upp tidigt på lördagen då det va LAG-SM FINAL och huskvarna mk låg bland de sista och var nära att åka ur, men de blev sedan 7:a totalt. toni körde två heat och blev 5 & 15 efter att ha klantat till det lite. på kvällen var det ju då "bankett", vilket man inte ens kan jämföra med den vanliga banketten, men elin & jag var laddade! vi satt i klubbstugan och åt planka osv. sedan var det ju 'mingel' i depån, ellerhur elin? haha ;)

på söndagen var det MX3-SM och JSM FINAL. toni kör i mx3-klassen och blev 8:a i försa heatet, och 6:a i andra. Elin var ju med och raceade mot grabbarna, och hon blev 22 & 23 ! härligt :) riktigt kul att se JSM med, som jag vanligtvis inte är med på annars!



idag i skolan gick halva klassen upp till hotell/restaurang eleverna och var med halva deras klass & bakade thekakor, scones och muffins som vi sedan åt. sen bytte vi efter halva dagen och så fick vi tvätta, styla osv. HR-eleverna. det var faktiskt kul, men i slutet gick det segt, eftersom jag har svinont i halsen.


våran snygga båt ;)


har övat att färga mammas utväxt, så imorgon är jag förhoppningsvis redo till provet!
sleep tight!
/  t. dahl

Kommentarer
emelie

jag är villig till att var försökskanin någon gång ;D klart du klarar det hun! promenad snart eller? längesen man såg och pratade med dig..

2008-09-24 22:20:04
URL: http://emejlie.blogg.se/
tina

klart att du ska få vara sötnos! bara du vågar ;) jaaa, det tycker jag verkligen! alltförlängesen vi umgicks nu.. <3

2008-09-25 17:24:34
URL: http://tinadahl.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!