2 September

måndagar & tisdagar är ju veckans bästa dagar, enbart frisörteknik 8-15 !
idag fick vi tvätta håret på varandra, sedan styla det! sedan fick vi inte komma sminkade till skolan, eftersom vi skulle färga bryn & fransar idag. blev faktiskt bra tycker jag, kul dag =)

var borta på crossbanan innan, pratade & fotade! åååh vad jag vill ha en cross nu, ni anar inte vad sugen jag blev idag. tjata tjata tjata på pappa. JönköpingsPosten var där med, så kika in imorron, då kan ni läsa om HMK-grabbarna som är med på söndag på LAG-SM. det ska även stå om toni inför ullevi!

imorron har vi 1 lektion, slutar 11 & efter det ska jag ta med mig linn till fla(t)hult och sätta upp en affisch. dock har vi 2 engelskatexter som ska vara klara imon, och jag blrjade nyss. bra jobbat fröken dahl, allt är som det brukar.

nu ska jag sova.
nattinatti / T.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!