18 September

gårdagen var riktigt bra. först skola, sen klippning & sen till skövde, sen till josse.

tog bussen ner till stan efter skolan, och gick till klippoteket för att fixa kalufsen en aning. några mörka slingor, nästintill svarta hade jag när jag kom ut därifrån, och jag är supernöjd. min frisör är bäst, hon vet alltid exakt hur jag vill ha det och ökar på med lite utav hennes egna idéer som vi beslutar tillsammans. efter det fick jag lite bråttom till stationen. fick ta buss eftersom dom bygger om tågrälsen... btw, framme i skövde hälsade jag på matthias, och det var jättekul att ses igen :) det blev stan, film och så, sen efter 20 var jag tvungen att gå igen.. min lilla ängel josie ringde och ville skicka hem mig till henne, så jag gick dit. hennes söta mamma övertalade mig att skjutsa ner mig till stationen, så undertiden gick jag in och kollade på idol med alex & jacop :) sedan tog jag 21-tåget hem, åkte till jossan, tjatade, fick pannkakor och sov hos henne! =)

tänkte packa lite nu, sen ladda upp en massa ullevi-bilder, måste hinna det innan jag åker!

saknar halmstad!



tänk om allt vore som önskat..

/tina

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!