15 September

hemma igen!

helt galet bra dagar måste jag säga! vi börjar med:

torsdag: josefin & jag tog tåget till skövde & var framme runt 17-tiden. då fick vi mat & jag fick se hur fint hon bodde! :) sedan fixade vi iordning oss inför kvällen. fick även träffa hennes kompis gabriella & massa andra! träffade även en annan kändis :) <3. wellwell, vi gick till en förfest, sedan ner till vatra där det var inspraksfest. helt nyöppnat ställe, och det var skitkul faktiskt! hemvägen kunde väl gått bättre för vissa, eller vad säger ni? haha ;)

fredag: Josse & jag tog tåget till Göteborg där det blev shopping. sedan skulle jag gå bort mot ullevi, men tog en himlans, omväg och han träffa både tonis kompisar från jönköping & även ante & millberg på vägen! efter 50min hade jag tagit mig till ullevi, haha! och där var det full rulle hela kvällen! supercrossen var skitkul! jag & pappa var i depån hela tiden, utan finalen då toni & jag gick till VIP-läktaren. sjukt kul! min idé gick förresten igenom, ville ju att vi skulle trycka upp tröjor med tonis namn+startnummer, och clabbe fixade det i sista minuten!
dock lite synd att jag inte hann träffa alla jag skulle! berättar mer om hur det gick osv. senare!

lördag: vi sov hos min syster & henke. sedan mötte vi upp toni & elin & åkte till freeport och shoppade. ska visa allt sen! sedan thaimat osv. sov där den natten med!

söndag: skulle åkte en sväng till skövde, men allt blev så oplanerat, så det blev inget. :(

nu ska jaggöra tacos, sen blire att kolla på hv! sen ska jag färga mammas bryn&fransar!
miss you!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!