11 September

detta blir det sista inlägget innan jag åker =)
först ska jag med josefin till skövde, tåget går 16,00 idag, och sen ska vi till vatra på insparksfest. ska bli sjukt kul faktiskt! och imorgon har vi studiedag, så jag slapp att ta ledigt. då åker vi med tåget från skövde till göteborg, josefins kompis ska med oss också! sedan shoppar vi, och därefter drar vi till ullevi & supercrossen!

jag har tjatat om supercrossen till allt och alla tror jag, haha! men anledningen är att jag är så jäkla glad & så sjukt taggad, så jag kan inte släppa de tankarna helt enkelt, haha! supercrossen börjar väl typ 18,30, men träningen är redan 15,00! min plan gick dock åt helvete, men vi kommer ha kul ändå!!

hör av er om ni ska dit =)


pusssss / t. dahl


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!