1 September

hejdå sommaren&alla underbara minnen, HEJ hösten.

har inte suttit framför burken på några dagar, som ni kanske märkt. har helt enkelt inte hunnit. men ska berätta lite ändå:

  • fredag: efter skolan hann jag bara hem, sen följde jag med toni&elin till eurostop. jag & elin gick in och shoppade lite, medan toni var utanför på ett ärende. sedan åkte toni hem, och jag & elin drog till a6 & åt mat på IKEA. sedan hem, fikade osv.
    efter det gick jag bort till hammarvallen, vi var ett gäng brudar som tänkte spela brännboll, men tiden rann iväg, och mörkret kom ifatt oss, så istället gick vi till daniel som hade fest.
  • lördag: jobbade 11-18. därefter stressade jag hem, och sen drog jag till ellen på förferre =) sedan åkte vi till kålgården, men efter ett tag fick vi inte vara kvar, så då gick vi till mackeD och åt, elin hämtade mig.
  • söndag: jobb 11-18. sen hem, och vid 19 kom evelina hit, så då blev det tacos, film & prat. mysmys!

dagen: var i skolan, och en kille från wella kom till oss idag & informerade om massa hårprodukter. jag kommer bli helt sick på sådant sen, vill ha allt! sedan fick vi jobba lite i grupper. 1 ny tjej i klassen dök upp idag med!

tog mig en promenad bort till crossbanan (HMK) innan, det var nämligen arbetardag, så jag tänkte stå och kolla på när de andra sliter. som tjej vill man ju inte smutsa ner sig nivet ;)

outfit:


puss!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!