Underbart!

hemma från skövde & en otroligt bra helg. bästa på hur länge som helst...!

i fredags var jag & linn hos hennes kompis anna, vi tog det dock rätt lugnt med tanke på att vi skulle slå på stort resten av helgen ;)

på lördagen skjutsade mamma in mig, linn & jannike till tågstationen, och tåget gick vid 10. väl framme kom Kenta & hämtade oss, lämnade väskorna hos josie & gick ner på stan en sväng! efter det blev det mat, jag & linn åt pizza, och jag har aldrig haft så kul när jag ätit innan, haha! du är bäst! sen gick vi hem till josie & alex ´s hem.
vi började fixa iordning oss osv. förfesta & dansa! sedan kom alla de andra! mest crossfolk från tibro, men &så icke crossfolk! men sjukt kul var det, och alla var så himla goa! de flesta var på topp hela kvällen, jag med nästan.... kvällen & natten var lång, vi gick ner till donkan och käkade sen, haha. sen blev det typ att sova! :) kvällen vart hur kul som helst, speciellt att se alla såååå glada & kramgoa! haha. tack josse, och tack eriksson´s!
det måste göras om.



söndag & dagenefter. dock brukar jag aldrig känna av det, men det gjorde vissa andra! vi bakade iaf, pannkakor, scones och grejjer. sedan drog det folket som sov där hem till sig....
på kvällen var det vatra. vi var inte särskilt taggade, men åkte dit ändå. jag & josse testade linns lilla partytrick innan vi gick dit, och det funkade faktiskt, hahah! alex, mattias, basse och erik skulle följt med in, men så blev det inte. linn tröttnade snabbt och åkte med dom hem. men jag & josse var kvar & dansade all night long! förstår mig inte på vissa, men antar att jag inte ska det heller!

 

hem & sov. jag & josse trängde ihop oss i jakops lilla säng, haha. men det gick. vi tog tåget hem vid 11 och sen åkte jag direkt och jobbade, skapligt sliten. hem & sov. jobbade även igår sen var vi på släktkalas & jag åt så mycket tårtor att jag chockade hela släkten, haha.

PUSS!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!