Segast i stan

tror ni jag har börjat packa än eller? - nej, rätt svar!

men däremot har jag laddat upp alla bilderna från när vi var här förrförra helgen. då var det riktigt kul faktiskt :) josefin tog hit sina två kompisar rebecka & rebecka, och de är ju helgoa! sedan bjöd vi hit några crossgrabbar, alex, cernold, hydén och norén :) sen var det jag, josefin, linn, basse & pson.

tanken var att vi skulle förferra här, sedan gå vidare, men det slutade med att vi stannade här hela kvällen, vi var inte så många, men kul hade vi! här kommer några bilder:







nu ska jag hjälpa mamma, sen BLIR det packning. om inte min packning är klar ikväll så hinner jag inte klippa toni imon, och det vill jag inte missa, inte han heller ioförsig ;)

puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!