How do you do?

sitter & kollar på efterlyst, lite läskigt. hur fan tänker folk? ryser bara jag tänker på det.

imorron ska jag & mamma ha en shoppingdag!
vi ska till borås till syster på gina tricot där de har utförsäljning, sen ska vi vidare till gbg & till freeport. även luncha med syster! blir nog en mysdag :)

har fixat med min byrå idag, flyttat över nästan alla kläderna till den nya, köpte ju en ny nyss, men den var inte godkänd, inte enligt toni iaf, så han åkte & köpte ännu en ny åt mig, sen satte upp den, så då är det för mig att lägga i kläderna som jag vill. blir iallafall mycket bättre.



pussnatti


det ordnar sig.. kanske.....

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!