HÅÅÅÅVE BLÅ!

Grattis min älskling :) 17 år!

   <333




skolan idag, NO & idrott. idag hade vi ju ett födelsedagsbarn i klassen också, Amanda! så vi gick och köpte tårta till henne som vi åt på lunchen ! hem efter skolan, sen åkte jag & toni på hockey, HV71 - Södertälje. första perioden var tråkig, men sen blev det bättre! första HV-matchen jag gått på när dom VUNNIT! med 6-3 har jag för mig! satt dock en feminin av det manliga könet (en fag)jämte oss typ, som var väldigt special, men kul hade vi!
alltid mys med syster&bror-kväll.

nu ska jag sova, hörs imon!
PUSSNATTI!

Kommentarer
lina

tackdu :) <3

2008-10-24 09:40:48
tina

<333

2008-10-25 07:31:48
URL: http://tinadahl.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!