Because of you

hemma igen :)

fredagen var bra ändå, jag & mamma åkte till ullared, var stendöd efter 2 timmar, men mamma ville gå där till 20,00 och min räkning blev då inte hög, fyfan vad mycket skit det finns där inne. blev iallafall lite småskit, titta, inte ens jag kan undvika att köpa skiten! ne, men lite bra saker finns det allt :)
sen åkte vi till banan, och toni & pappa var redan där. blev tidig läggning eftersom det knappt kommit något folk att hänga med ;) haha.

mamma åkte ju självklart till ullared på lördagen med, fattar inte hur hon orkar. jag var kvar på banan, sedan kom min pärla josefin & då blev det mycket roligare, haha, fyfan. lite pinsamma saker som gladde josse iallafall! sen minglade vi runt som vanligt i depån, tjatade med folk, mm. depåbrudar som vi är ;) la mig dock astidigt eftersom jag blev sjuk, feber osv. så det blev ingen utekväll som det vanligtvis blir, ganska osocial var jag också..

söndagen var det då tävlingsdags, och efter att det vart storm och regn hela natten kunde ni ju tänka er vad som gällde: gummistövlar, regnkläder & paraply, vilket innebär lockigt hår. fyfan. syster sofie & henke kom och kollade också, vilket var trevligt! toni kvalade in som 7:a ? och sen blev han 9:a i första heatet, och 11:a i andra. nu hoppas vi att han tar lite mer poäng till helgen, så han kan klättra några placeringar till i totalen, han har ju inte direkt haft flyt iår.. elin blev 1:a och 5:a, bra jobbat!

helgen var bra, men fuck för sjukdom säger jag bara! träffade massa goingar som vanligt, juste. ante kvalade in också, jättekul!



var hemma & var sjuk igår, men skola idag, lärde oss slingor, och jag klippte klart min docka, och volymfönade lite!
ne, ska kolla klart på ugly betty, sedan desperate housewifes!
puss / tina


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!