9 Oktober

hinner med ett inlägg innan jag börjar att packa..
vi åker till tomelilla imorgon, efter jag slutat skolan och efter jag har klippt toni! det ligger långt ner i skåne, så det blir ett tags bussresa, och vi måste hinna ner innan idol. sista SM-deltävlingen för iår, och det är tråkigt.. ännu tråkigare att det inte är någon bankett, istället blir det öltält, inte särkilt glammigt om man jämför med banketten, då man för en gångs skull får se alla uppklädda, alla tillsammans, och alla har kul. men men, hoppas de inser att det är ett måste med bankett nästa år, fan höjdpunkten på hela säsongen! jag & josefin skippar iallafall det dära öltältet, istället har vi andra planer! men först är jag bjuden på kräftskiva med teamet =)

skolan idag: redovisning på NO´n sedan idrott. jag var inte med, ont i halsen & så. så jag och josefin Ö (den andra josefin i klassen) gick en runda istället, och givetvis fick mitt knä sig ett litet anfall. sen trillade min sötnos josefin när hon sprang runt sjön, upskrapad och blodig, stackarn! sen åkte jag & josie & jobbade på brännan, vi ville allt vara bruna & fina till helgen!



ne, nu hinner jag inte detta mer, återkommer senare!
/ T.

Kommentarer
Josefin

Haha skräll att jag snubblar. Stubbfan (a)

2008-10-09 19:45:25
URL: http://fiaalotta.blogg.se/
tina

haha, jag är inte så förvånad ;)

2008-10-09 19:59:00
URL: http://tinadahl.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!