22 Oktober

det är faktiskt som lina säger, jag är alltid fullbokad. alltid är det något. i måndags vare plugg & stan med mamma, i tisdags var det shopping med josse & anna! idag var det jobb, imon äre HV!! på fredag party, lördag party i skövde & söndag party i skövde! rätt jobbigt faktiskt, ser fram emot lovet, då jag förhoppningsvis kan få 1 dags ledighet iallafall..

idag har klassens brudar (endel) vart ute och käkat på chili thai! ni är väl för bra tjejer! supermys iallafall, och det måste vi göra om! efter det gick jag direkt ocj jobbade.....
... men dock inte på mitt vanliga jobb, utan på salongen där jag praktiserade, en frisörsalong i stan.. ska lära mig bokningssystemet innan jul, så jag kan jobba där då! det var iaf en kul & lärelserik dag!



nu ska jag sova, hörs imorron! PUSS!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!