2 Oktober

tjenix.

har precis tryckt i mig lite pannkakor, vilket inte var helt fel. skolan idag, som vanligt. först NO sedan idrott. vi skulle springa runt rocksjön, men istället ville vi gymma, de flesta brudarna valde det iaf. efter en stunds gymmande tröttnade jag, och gick in i danssalen istället. åååh vad jag saknar dansen alltså... får panik. dessutom är våran idrottslärare mycket bra, däremot är han inte kvar så länge till.. mina knän cepade idag igen, men knäna kommer inte att hindra mig dansa, fuck no.

nu ska jag packa, blir ju Varberg till helgen, det är SM & näst sista crosstävlingen iår :'(
mamma ville ju att vi skulle åka till ullared och så imon, har tröttnat på det stället, men visst följer jag med mamma, mysdag blir det nog iaf! toni & pappa åker dock senare, de har inte så stor förståelse för våran shopping överallt, och verkligen inte när vi är på tävlingar!



hörs senare, puss !

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!