16 Oktober

måndag & tisdag hade vi våran första praktik på John Bauer & Frisör överhuvudtaget. jag var ju på salongen där jag klipper mig i vanliga fall, och det jag fick göra var; shamponera, fläta, öva på docka, formföna, lägga i färg i ens hår & slinga en annans hår, var väl typ det. kollade på väldigt mycket, ögonen tar till sig väldigt mycket.. kul var det iallafall, bara det att jag gick inte och satte mig en enda gång förutom på lunchen, så 9-18 2 dagar räckte för mig! men de verkade nöjda och glada iaf !


onsdagen som i vanliga fall är väldigt slapp eftersom vi slutar 11, var då inte det när jag som mest behövde vila.. direkt efter skolan fick jag stressa till jobbet (på preem) och jobbat till 19, sen var jag helt slut. var för övrigt kaos på jobbet eftersom vi bygger om, men fint blir det!

idag har jag & josse stått på gymnasiemässan. stog och stylade folks hår, pratade massa om frisörlinjen på JB osv. kul var det, och måste säga att JB är väldigt generösa. till praktiken fick vi snygga t-shirts. och nu fick vi luvtröja, mössa & så. bra skola det dära ;)

bara för att han är grym.


nu ska jag kila, pussnatti ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!