14 Oktober

lite dålig uppdatering, men är HEMMA från Tomelilla, och det var sjukt kul! (ovanligt att jag har kul på crossbanan!)

vi åkte ju ner i fredags, men inte hela vägen eftersom toni och jag var tvungna att se idol! så vi sov på vägen ner. toni & jag sov i ena änden i husvagnen, och mamma&pappa i andra. mitt i natten vaknar jag av ett knytnävsslag i ögat typ, toni klippte alltså till mig! haha. men jag överlevde. och en stund senare ringer min telefon, kl. 01.30 men med toni 10cm ifrån mig la jag ner det..

på lördagen var vi framma rätt tidigt, som vanligt innan alla andra hunnit komma, och det tackar vi för, så risig som man ser ut då. gick direkt och duschade, sedan satte vi upp det stora tältet till teambussen. sen kom min pingla josefin, och då blev allt mycket roligare! "fest" på kvällen med, haha vilket inte blev någon stor grej, men jag & josefin hade ju våra guldiga långklänningar iallafall, SM-avslutning liksom ;) lätt snyggaste i depån med dom, hahaha!

söndag & tävlingsdags: mycket skador & kaos helt enkelt. toni krashade illa på träningen, den såg jag tack&lov inte, men där började oturen. sedan i 1:a heatet igen & ingen dålig krasch det heller. insåg att toni var borta, och såg att de gulflaggade i hoppet en bit bort. kutade dit, har nog aldrig sprungit så snabbt! väl framme låg han bara på marken, och jag skakade, lovar. blir verkligen livrädd när han kraschar.. får panik. sen var han uppe på benen & sjukvårdarna kom, haha, och med ett leénde på läpparna vinkar toni iväg dom!





får även gratulera ELIN & FILIP som tog SM-Guld. roligaste finalen i mx2 som jag sett iallafall!

var väl allt om helgen, som faktiskt var kanon!
herrejävlar!!

P U S S !

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!