1 Oktober

tuff dag, och jag är helt slut. först skola 8-11 sen jobb 11,45-19,15. sen hämtade pappa mig & jag slängde av mig jackan, sedan började jag direkt med köttfärssåsen som jag lovat att göra till helgen. toni & pappa är helt tokiga i den, men det har de josefin att tacka för, den bruden lärde mig ;)

tog med mig en film hem från jobbet, PS I LOVE YOU. har redan sett den, men den är så bra så att den är värd att se igen. kom precis på att jag köpte med mig en magnum strawberry white hem, som ligger och väntar på mig i frysen.

kika in på http://tinadahl.bilddagboken.se , har uppdaterat bilder från ullevi, den 12:e







hörs imorron då va!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!