You don´t know

i fredags kom vi på i sista stund att vi kunde vara här hemma först.. sen åkte vi vidare med bussen in till stan. till agge och där var det lite segt. men kul att träffa er brudar :) igår var jag först hemma, syster sofie & henke kom hem hit, så det blev mys & prat. sen åkte jag till frida, där frida, emma, emma, sandra & ella var. vi spelade spel och så :) sen åkte jag hem, och påväg hem fick jag ett telefonsamtal om att det var fest i norrahammar, så det var ju lika bra att ta sig dit & kolla läget ;) så pappa skjutsade mig till vip typ. där var även emelie & lisa + massa sötnosar till som jag inte sett på länge! sen gick jag & emelie hem..

imorse när jag vaknade var det dock inte lika roligt. kunde knappt öppna mitt högeröga (som jag iofs anade) för har haft ont de senaste dagarna och misstänkt att det var en vagel. imorse fick jag bevis på det. men efter att jag gjorde några ingrepp känns & ser det bättre ut. haha
nu ska jag göra lite nytta, sen ska jag & linny ut & gå!


mitt hjärta gör ont när jag ser eller hör ditt namn.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!