Underbart

härlig dag faktiskt.
vi började 12 egentligen, men jag hade tid hos tandläkaren i stan tjugo i tolv, så jag tog en tidigare buss. gick och kikade på stan en sväng, sen till tandis. inga hål, chockad blev jag. men det var ju kanon. dock växer mina tänder lite knas, men det visste jag ju redan, det mesta har dock rättat till sig, men jag sa att jag ville rätta till det ännumer, och då får man ta vissa smällar.

efter det tog jag bussen till a6/skolan. träffade julia & felicia på bussen! sen hade vi bild & form, jag målade klart mina porträtt på linny, och kunde konstatera att jag inte är någon konstnär & fattar inte hur jag kunde få MVG i bild.. vi var kvar i skolan till 20,00. John Bauer hade nämligen öppet hus, så vi stylade, pratade, svarade på frågor, klippte osv. känns som att många blev väldigt lockade, men inte så konstigt så fint som det är nu! desirée, du är väl söt! smällde i dockan i hakan med, haha, sötnos!

puss på er!

Kommentarer
Desirée

Jag är så fruktansvärt klumpig, och du är söt hjärtat ;D

2008-11-11 19:00:15
tina

haha, är du ju inte! men det var kul, hoppas du inte fick ont gumman? <333

2008-11-11 22:36:23
URL: http://tinadahl.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!