Trött

vi hade dans i skolan idag. skulle haft ballet med lina, vilket jag verkligen hade tyckt vart superkul. men hon var inte där, så vi hade hip-hop med en annan kille :D fast rättså kul det med, inte min stil att dansa men...

träffade emelie på bussen :) sen gick jag hem & gjorde pannkakor. sen började one tree hill, och jag somnade mitt i :( sov sedan över 4 timmar... skönt, men har inte pluggat eller gjort något annat. sen kom glassbilen, och det var typ 100 år sen vi köpte glass, så jag sprang ut på pappas order, och handlade lite åt oss, och stog och tjatade med han killen ett bra tag, för han är trevlig!

nu ska jag försöka att somna ändå, längtar till morgondagen! ♥
pussnatti.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!