Ta mig härifrån, NU!

vill inget hellre än att komma bort från skiten just nu. & det där jävla svenskaprovet fattar jag inget av. jag & syster ska åka, & jävlar vad skönt det ska bli rent ut sagt. tänk ett varmt land, långt långt härifrån & slippa ha tusen saker i huvudet hela tiden, jag ska vara överallt hela tiden. det funkar inte, jag hinner inte med mitt liv, har alltid saker planerade, alltid stressad, skulle vart skönt att trycka på stop-knappen och sen playa igen om ett tag. men nej tina, det går inte.

i helgen är jag ledig, då jävlar ska jag släppa loss, ja tack.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!