Hearts

gårdagen var supermys, thanks ladies! det var jag, linn, desirée, amanda & amy som var på dal baffo och åt. sedan kom linns pappa & hämtade linn, mig, desirée & amanda. Josse kom sen med, och då sjöng vi en massa singstar för fulla muggar, haha, sjukt kul. bilder & videoklipp blev det från kvällen, men delar nog bara med mig av bilderna för er, haha! det måste göras om! ♥

josse sov hos mig, och idag har jag jobbat 11-18. blev en lugn hemmakväll, ska jobba samma tid imon. jag & sis måste planera innan hon åker hem till götet igen!


puss!


Kommentarer
Josefin

Tina, värdens sötaste! :)

2008-11-16 19:42:31
URL: http://fiaalotta.blogg.se/
Desirée

Tack själv hjärtat <3

2008-11-16 19:44:05
Tina

Josse: DU är väl söt! :)



Desirée: <33 MÅSTE göras om!

2008-11-16 23:56:36
URL: http://tinadahl.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!