SPA & mys

kom precis hem från SPA´t. var hur härligt som helst. mötte upp evelina i stan efter skolan, sen gick vi bort dit. sen blev det lyxlyx. fick våra badrockar, handduk & lås, sen började vi med vattengympa, låter som kärringgympa (vilket det iofs var, vi var de enda "unga") men spelar roll, de var trevliga, det var kul & jobbigt så in i. tror ni inte det, så testa själva!
sen blev det relax, med bastu, bubbelpool, jättevarm bassäng osv.. sen fick vi mat, nachos & dip & grejjer. tack evelina!
det tåls att tänka på, om man inte ska ta och bli medlem där istället!

nu är jag själv hemma några timmar till, sen kommer mamma och dom, som är på 50-årsfest i värnamo.. min chef ringde innan, så imon blir det jobb 10-16, sen pardeeeeey med evelina! på söndag är det fars dag, då kommer syster hem, och dessutom, IDOLERNA KOMMER TILL A6! ;)

smsade med toni innan, de hade vart på den ormshowen idag, som jag & toni var när vi var i thailand. sen klarade han naturligtvis inte sig ifrån den där crossbanan som han besökte när vi ar där, så han hade satt banrekord idag, haha! sist vann han ju en tävling där, dökul!

nu ska jag kila! puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!