Saying something stupid as I love you

hejsan!

skolan idag: vi har klippt gradering, och det gick faktiskt ovanligt bra, likaså volymföningen. det gjorde mig på bra humör helt enkelt, så brukar det vara så fort det går min väg.. sen hade vi klassråd, och därefter slutade vi. tog bussen till stan & där stötte jag på emelie, cilla & frida som också skulle med tjugoåttan hem.

imorron har vi frisörprov i hårkemi, och jag har inte övat någonting alls, bra där fröken dahl. men det ordnar sig, jag är ju trots allt ganska snabblärd. imorron ska vi till växsjö också, på hårvisning med wella! funfun



bye.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!