pink ladies

elumen - ROSA blev det i mitt hår. 2 slingor, och där snackar vi ROSA! ni nyfikna så kika in http://tinadahl.bilddagboken.se den 18:e!

i övrigt var gårdagen bra! jag gjorde mörka slingor i maddes hår, och ljusa i luggen, blev kanonbra. Desirée och jag körde ju då på rosa, tror inte ni är förvånade över mitt färgval iaf! linn fick brun färg, och blå i luggen, josse fick blonderad utväxt och mandy fick lila slinga i luggen, och blonda slingor. givetvis blev de andra i klassen med snygga i håret!

idag har det vart pluggpluggplugg. NO-prov imon, och svenska-prov på fredag. hur mycket som helst. men det fixar jag......! förmodligen.

avril är grym.


ne, fyfan, tina, lägg ner nu.


kyss&smek

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!