Move your body

är inte särskilt bra på att uppdatera nuförtiden, men smällar ni får ta, ska inte säga att jag ska förbättra mig, för det håller antagligen bara i några dagar, så jag skriver när jag skriver!

min & mammas shoppingdag i torsdags var supermys. först var vi i borås på gina & shoppade loss, träffade även anna gumman där, det ordnar sig! vi träffas bara på gina-utförsäljningarna nuförtiden, sorgligt men sant! vid lunchtid gick mamma, sofie & jag & åt kinesmat, sen fick syster återgå till sitt jobb och jag & mamma till vårat ;) tack syster! <3
nästa mål var göteborg & freeport. hittade inget särkilt där, men mamma hittade lite mer! mysdag.



fredag & jobb 7,30-14. pengarrrr... likaså idag, men jobbade bara 8-11,20. idag kunde ingen hämta mig heller, så jag fick ta mig till en hållplats där 25:an går. tog mig en halvtimmes promenad, sen kom bussen & väl i norrahammar fick jag gå upp för mördarbacken med, men det är bra, jag behöver motion. faktiskt första gången jag fick ta bussen hem från jobbet när jag jobbat helg. sjukt att de har skjutsat mig varje gång i 1,5 år! ibland är man bortskämd.

har precis tagit mig ett varmt bad, peeling, hårinpackning osv. sen blire ännumera skönhetsvård, men väntar tills mamma kommer!

PUSS!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!