Lovely

gissa om jag har världens sötaste mamma!?
- i morse blev jag väckt av att någon knackade på dörren, och frågade om jag ville ha frukost på sängen, det var mamma såklart. efter några minuter kom hon in med en bricka full med massa gott.
nu är hon i farten och bakar bullar med, kand det bli bättre? nej.

igår var vi borta på kyrkogården & satte ljus hos min farmor, farfar & kusin Krister. sedan åkte vi vidare till skogskyrkogården i stan, och det var sjukt mycket folk, och hur mycket ljus som helst, säger som mamma, tur att folk engagerar sig mer i det än halloween, även att halloween är skoj på sitt sätt! satte ett ljus & la en ros hos min andra kusin, Joakim...



vidare till mitt jobb där jag var i stort behov av en varm choklad. vidare till hovlätt & hämtade pizza, tina dahl åt en kebabpizza, förstår om ni är chockade. jag som varit anti-kött, eller lite tjinkig med det i flera år & alltid beställt "margareta". framsteg. smakade gott till en början, ända tills jag blev äcklad av den!

linnea kom sen, och då blev det girlstalking på HÖG nivå. skönt det med ibland, och vi hade mycket att prata om.. sen åkte hon hem, och jag somnade typ halv 1. imorse såg jag att min tele ringde tio i 1, efter att ha sovit i 20min, borde jag väl ändå vakna med en hög ringsignal och mobilen precis jämte mig, men icke! jag fattar inte vad jag gör.
nu ska jag fixa iordning mig, sen ska jag & dadie ut på ett uppdrag förhoppningsvis!

puss!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!