I don´t need you

fars dag idag, och syster skulle ha kommit till jönköping, men planerna blev ändrade. nu tänkte jag göra en kladdkaka och bjuda på, för vi ska fira pappsen en annan dag, när båda mina syskon är hemma.

kvällen igår var galet rolig! efter många om & men bestämde jag mig för att ta bussen ut till månsarp & åka till evelina &co. på deras ntr-fest med cabarét och grejjer. sjukt kul, och mycket roligt folk! blev dans & glada miner hela kvällen. det märktes att det var alldelles för längesen jag & evelina festade tillsammans! tack gumman! :) fick skjuts hem, och var hemma halv 3, vilket slutade med att jag sov för länge idag..


nehe, kladdkaka var det. ciao / T.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!