Disturbia

hello my friends ;)

gårdagen var kanonbra, as long as we were in gbg! jag åkte ju till josse i torsdags efter jobbet, linn likaså, sen sov vi där. vårat tåg gick 06.25 igår (!) och vi var väl i göteborg halv 9. sen blev det shopping och mys. blev dock impulsköp för mig i slutet! fick med mig: linne, tunika, spetströja, kjol m.m... vi åkte hem till mig, slutade med att vi (jag, linn, erika, josse, mandy) stannade här hela kvällen, vilket inte var särskilt kul, men hoppas kvällen blir bättre. tack iaf brudar!

nu ska jag bort & sola,måste hinna med lite skönhetsvård med. sen städa & fixa. huset för mig själv, och det är hur lugnt och skönt som helst.
någon som har planer för kvällen? - hör av er.

puss!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!