6 November

dagen har vart riktigt mys. efter skolan träffade jag min pingla evelina, som var ett tag sen. vi gick till atlantis och bokade in oss imon, sen till claras och fikade, och sen jobbade på brännan! hur mys som helst, och skönt att ha en vän som förstår precis, precis allt, som vet allt om mig, och jag vet allt om henne. du är underbar! ♥

skolavslutningen -nian


imorgon ska jag & evelina på SPA. fick ju det av henne, så morgondagen ser jag verkligen fram emot! eller, inte morgonen, för då har jag svenskaredovisning som jag inte fattar ett piss av, och har precis gjort klart powerpointen, BRA TINA.

helgen däremot, mmmhm vad bra den lär bli!
duschen väntar, sen sovdags, pussnatti.

nu lägger jag ner de tankarna, jag orkar inte bry mig längre...


Kommentarer
evelina

Jag älskar dig Tina Dahl!<3

2008-11-09 11:48:58
Anonym

Du är så sjukt snygg tina!

2008-11-19 00:12:53
tina

till Evelina: Älskar dig Evelina Höglund! <3



till Anonym: tackartackar ;)

2008-11-19 20:27:53
URL: http://tinadahl.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!