4 November

skolan idag var fnittrig & flamsig, precis som vanligt med andra ord! hade bild&form, och skulle måla av varandra, jag, linn & amanda, herregud ! vi gick och handlade lite på rasterna. tina har hittat en supergod vitamindryck, bra jobbat. däremot saknar jag min lilla josie i skolan, hon är hemma och är sjuk :( krya på dig hjärtat!

igår pratade jag med evelinababy! vi ska träffas på torsdag & ta en fika, samt boka in en SPA-dag. ska bli hur skönt som helst, och vi behöver det, alldelles för längesen nu.. dessutom har vi visst endel att prata om? haha ;)

TV-kväll ikväll, med både Ugly Betty & Desperate!

gumman, det fixar sig <3


/ tina

Kommentarer
Josefin

Tack hjärtat! :) <3

2008-11-06 14:38:32
URL: http://fiaalotta.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!