11 November

systersyster, tror allt att du läser nu! vi måste ta tag i det här nu, för jag är riktigt intresserad! :)



har suttit med antika grekland jättelänge känns det som, och det går in genom ena örat, och ut genom det andra lika snabbt. varför ska man kunna det när man ska bli frisör? aja. imorron ska jag äntligen få bort min hemska utväxt, och mina slitna toppar, sen hem och pluggggga. de ville att jag ska jobba, men imon måste jag verkligen plugga, man får säga nej 1 gång, jag ställer alltid upp annars!

idag har vi klippt gradering, diagonal framåt. det blev hmmmpf, great. nej, men vad kan vi förvänta oss av oss själva änsålänge? jo, att ha lite "känsla" för det, men inte jag inte. tillbaka till antiken, vill inget hellre än slänga mig i sängen, men lite mer måste jag få in i min hjärna innan jag kan ge upp dethär.

puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!