You´re up and you´re down

kom hem från jobbet för någon timma sen.. har jobbat hela helgen, 11-18. i fredags följde josse med mig hit, och det blev idol med toni, elin, mamma & pappa. sen gick vi till basse & spelade guitar hero & kollade på idol-vinnaren. tyckte dock alice var bättre, men men! sen ute & gick.. och igår var det mys med brudarna hos emma! prat & tv blev det, lugnt & skönt..
väldigt lugn helg, men skönt det med, vi laddar batterierna för nyår!



på tal om nyår har jag fixat klänning som jag för övrigt är supernöjd med, men så fattades ju skorna... och häromdan kom jag på att mamma har ett par skitsnygga pumps som hon hade när hon var yngre, hon plockade fram dom till mig igår, och dom var helt klockrena!

imorron har vi praktik, likaså tisdag. 9-18 ska jag "jobba". och dessutom ska mamma in & klippa&färga håret imon ;)
måste kila & fixa lite innan wallander börjar!

puss / tina

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!