You can´t say it like you do

nu vare längesen jag skrev här! sorry my friends.. & undertiden har jag hunnit med mycket som jag drar lite snabbt:

i fredags var det skolan, svenska & matteprov. sen hem & ta det lugnt, och kolla på idol heeela kvällen. & ROBIN B åkte ut :'( men nu är det ju egentligen klart, kevin kommer vinna.

Robin Bengtsson åkte ur ?Idol? i fredags. Medan sångaren och

i lördags var det hemma & lugnt. sen bar det av till den riktiga förfesten & festen hos frida & alla brudarna, det var 2 fester i norrahammar på samma gata, det händer ju inte varje dag, så vi passade på att vara på båda ställena, sprang emellan lite. och det var skitkul, jag var på G, men bara uppvärmning till nyår ;)

i söndags var det ju då EVELINAHJÄRTATs FÖDELSEDAG! hela 16 år har denna underbaring levt. dock hann vi inte träffa varandra då, så vi ska fira henne en dag framöver! grattis my lovelie ♥


i måndags & tisdags var det skola - frisör hela dagarna. klippte gradering - diagonal framåt igen, och på tisdagen var det julmys, vi fick styla varandra hur vi ville, färga bryn & fransar osv. sen var det julfika & bildspel från när vi hade kunder!.. linn & jag tog tåget hem, drog en pizza & sen följde hon med till hem & vi gjorde kladdis & planerade massa inför nyår, det kommer bli skitbra.

återkommer om en stund! ciao lovers!

Kommentarer
Evelina

tack baby<3

2008-12-11 08:00:58

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!