This moment

dagen var bra, det blev stan med några av brudarna. inhandlade mig egentligen ingenting mer än present till min hemliga person till nyår :) träffade även på min söta danslärare som jag inte sett på evigheter. hoppas nu bara att dansen börjar igen, för då är det 1 sak mindre i mitt liv som fattas! ahja, sen åkte jag & evelina hem, och sen blev det bort & jobba på brännan, och de solariumen är fan inte bra, jag ser iaf ingen skillnad, jag som blir brun så lätt.



har förresten glömt att berätta att min kära kusin lina & moster lisa ifrån lappland var här på besök i dagarna. dessutom bowlade vi med släkten på mammas sida, som vi gör varje annandag :) berättar mer om det imon.

läggdags!
pussnatti ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!