Skratt & glada miner

igår träffade jag mina sötnosar evelina & linnea efter jobbet. blev pizza, film & julklappsbyte. fast de öppnas förstås på julafton! fick sen ett sms av fröken linn johansson och hon undrade om jag ville följa med till ullared idag, klart jag ville :D
och jag lovar, så kul som jag haft idag, och så mycket som vi skrattat var väldigt längesen! linn älskie :) hittade inte något mer än lite småsaker. herregud så kul vi hade, haha speciellt jag & kinna i baksätet (linns mamma)!



nu kommer mamma med glögg, så måste sluta!
puss på er


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!