Praktik, dag 2:

sista dagen på praktiken idag, och det var skitkul! visst är det långa dagar att gå från 9-18 varje dag, när man ska ge sitt bästa & vara aktiv hela tiden, men tiden rullar på rätt bra ändå. idag har jag shamponerat en massa kunder, masserat, assisterat & blandat färger, skött lite bokning & telefon osv. som ni vet tjatar jag endel, och då blir det lätt att jag börjar prata med de andras kunder med, som bara den, haha, men sånt är kul.

tog bussen hem och har väl inte gjort mer än ätit lite sedan jag kom hem. mamma bakar, så snart blire kakor, sen blir det sova. hade kunnat sova efter skolan imon (slutar ju 11) men en viss tina ska visst jobba på jobb nr:2 imorron. på torsdag blire att handla julklappar med evelina & på fredag jobb troligtvis. tuff vecka, julklappsshoppingen är nog så nära avkoppling jag kommer denna veckan, och jag har inte handlat en enda julklapp.

här kommer bilder på min AFROOOOHOE ;)





pussnatti!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!