Praktik, dag: 1

"jobbade" 9-18 idag, och det är långa & tunga dagar, men roligt är det!.. min mamma hade tid idag, så jag fick ta hand om henne, förgade hela hennes hår medans camilla (frisören) gick på lunch! hoho ;) men mamma blev jättefin i håret, och nöjd med. sen stylade & fixade jag henne. fick dock inte min lunch förrens halv fem, då var jag trött.
sen shamponerade jag massa kunder, tog telefon, assisterade osv. sista dagen imorron!

linn & erika kom och hälsade på när jag var hemma. blev fika och tjöt. sen fixade vi linns hår, AFRO! ska visa bild imorron!


måste sova nu!
puss på er!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!