Just stand up

haha, mamma satt & skrek lite precis. hennes kompis var visst med på teven. wellwell, i skolan idag hade vi föntest, som vi sedan ska ha prov på, och det gick väl bra.

helgen var bra, feeest & i fredags var vi ju i gbg, det sa jag väl? :) började hos mig i lördags, men linn, erika, linnea & jag, innan vi gick till ett gäng brudar hos frida & förfestade, sen gick vi vidare ett stort gäng ner till sanna, som hade fest. rätt kul, & efterfesten skulle vara hos mig, haha. men det slutade med att emelie, lisa, matthias, josse & jag åkte hem hit, och efter ett tag åkte emelie & lisa. och sen blev det sovdags. bra helg iallafall.

toni & elin kommer snart hem. imon ska elin med mig till skolan, vi har kundpass så jag ska färga hennes hår! :)

SM tomelilla - 08


puss på er!

Kommentarer
Desirée

Sjukt vad bra hon ser ut! & du med förstås, men det visste du väl redan ;D

2008-12-02 18:47:29

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!