Hey oh

hej på er! har vart så mycket nu det sista att jag varken hunnit med att blogga eller läsa andras bloggar, men nu blire andra puckar..
jag har jobbat nästintill varje dag sen skolan slutade, gick tillochmed upp kl.06.00 på julafton för att jobba, även då. men pengarrrrr! sen har jag hunnit med lite annat med såklart. julen var bra, när jag kom hem från jobbet blev det julmat med toni, elin, mamma & pappa. senare kom sofie & henke, och till kvällen blev det paketöpping, jag var "tomte" som vanligt, haha. fick bl.a. frisörsaxar, hårtrimmer, presentkort, smink, smycken, väska, massa trosor, 3 byxor, bok osv.

nu ska jag & syster ta en runda in till stan, så måste hoppa in i duschen nu!
 

hörs senare, puss ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!