God kväll!

jag & syster var då en sväng på a6... och vi fattar inte än varför vi gav oss dit. jäklar vad folk det var, helt sjukt att de orkar (ska vi säga) men vi var bara där max 1 timma innan vi tröttnade, inte likt systrarna dahl att dissa shopping... träffade peter & kinna, och efter en stund min kära linny som hade jobbat! och sen massa andra kändisar!

väl hemma blev det fika & mys, sen kollade vi på massa gamla bilder från thailand, paris osv. sen brudar, har jag fixat alla låtarna till nyår ! :)

nu hör jag från köket att de klagar på mig för att jag inte hjälper till, så bäst jag kilar,
puss ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!