NR:3 27 Augusti

tänkte bara säga att jag trivs kanonbra i Sagofen (klassen), på skolan & överhuvudtaget. vi är väl 24 tjejer i klassen nu, några nya & några har slutat, så 24 blivande frisörer, det ni! basse ville att jag skulle klippa han redan nästa vecka, och visst gör jag det, men på egen risk! :) juste, i måndags var jag & fikade på Claras med några classmates: Josefin, Amy & Amanda!

sen måste jag ju berätta världens roligaste sak! har hållt inne det lite, men Toni är 1 av 7 svenskar som ska köra supercrossen på ULLEVI den 12 september! (alltså stadiumcross, ascoolt!) så damn kul, är så himla glad, för det är Toni upp i dagen, han älskar sånt. jag kommer naturligtvis vara där, och till råga på allt så har vi studiedag den fredagen, som gjort liksom.



klicka er in på www.ticnet.se och sedan sök på "ullevi" och sen Supercross & FMX Show någonting! sedan boka biljetter, är endast fåtal kvar! ta inklusive pitpass, för annars får ni inte komma in i depån (där alla teamen & bussarna står!)

www.tonidahl.se

pussnatti!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!