NR:2 27 Augusti

somnade nyss, med datorn i knät, föll jag ner i soffan, hah. men skönt var det. lägger mig alldelles för sent, så tidigt som jag går upp... skoldagen idag var slapp. hade bara en engelskalektion på 3h, sen slutade vi vid 11.
tog 25:an hem, och gick in & handlade lite, sen blev det pannkakor. onyttigt, men gott.

haha, häromdagen när jag sov sprang mamma in med kameran, här vaknar jag av blixten. jättesnyggt.......
den bjuder jag på.



Josefin & jag hade supertrevligt igår, och det där med baka kan vi allt, det blev supergott :) silviakaka & bullar med vaniljkräm! när pappa kommer hem med massa mat & grejjer tänkte jag slänga ihop en kladdkaka om jag orkar!
imorron i skolan äre no & idrott, sen ska jag på personalmöte!

see you later. / T


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!