NR:2 23 Augusti

blev en tripp på a6 med joanna, kul att träffa henne igen! sedan ner till stan & mötte upp mamma & annica, sen åkte jag med dom hem. pappa bjöd mig på pannkakor när jag kom innanför dörren, och det var underbart gott. han kan allt!

köpte bara en nyckelring, men har spanat in en väska, jeans & lite till som jag tänkte inhandla efter att lönen rullat in..

nej, hörni, här kan jag inte sitta & slöa. FÖRRESTEN, glöm inte att ta en tripp till a6 imorron, det är nämligen motorklubbarnas dag på coops parkering kl.12-15, kom dit & byt några ord vetja :) där kommer jag stå på 2 ställen, dels bland tonis buss & hojjar såklart, men jag ska även hjälpa clabbe & fidde som har wicked.se , där kommer de stå och sälja riktigt grymma kläder! kan visa min snygga So Cal - bikini därifrån:



puss på er.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!