NR:2 18 Augusti

nu vet jag vilken buss vi ska ta, vilken tid vi börjar, vilka personer jag ska åka in med... men inte vad jag ska ha på mig, eller vart vi ska. men det fixar sig, tänk positivt. men ändå mitt i allt känns det så jävla bra, har inte ångrat mig en gång att jag valde frisör, och främst skolan, John Bauer känns så himla rätt, fråga mig inte varför, det bara klickade liksom! haha. sen att dessutom träffa josefin gjorde defenitivt saken bättre =)

& Elin, stackarn har brutit nyckebenet för 3:e gången, startkrasch igår på borås crossbana. men kämpa på bruden, 3:e gången gilt nu. krya på dig, anar att du läser detta =)


nu ska jag ta tag i mitt klädval, sen blir det läggdags!

puss ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!