Nr:2 12 Augusti

Börjar få lite ångest, idag har jag i stort sett inte gjort någonting nyttigt. Det enda är att mitt rum är skinande rent, sen började jag att rensa min gaderob, men slutade lika snabbt, insåg att det skulle ta låååång tid.

nu ska jag skippa dösnacket och alla detaljer, och istället berätta lite andra saker!
Kan börja med att berätta att morgondagens planer är att träffa Linn, det var längesen nu! Sedan planerna för torsdagen är att träffa Cicci, också längesen! Sedan är det vätterfesten i dagarna, men blev inget att hjälpa till, eftersom det var för dyrt för Clabbe & Fidde att stå där. Ska även med pappa en sväng till a6!!!

På tal om Clabbe, han är så snäll! Igår ringde jag honom, och sen säger han att han beställt den hoodien till mig, som jag velat ha så länge! Ni kan ju ana hur glad jag blev! Så den kommer väl in snart =) har beställt lite andra kläder med som kommer hem i dagarna, och mer ska beställas & inhandlas!

Igår var Jag & Basse bästis. Gick en sväng, sen ner till VIP och köpte godis, sen hem till han & pratade om allt mellan himmel & jord, han är bra, tack vännen! =)



duschen väntar, sen ska jag träffa linnea!
see you

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!